Scan klantbeleving
Scan klantbeleving 3

In 2023 een verbeterde klantentevredenheid? Lees dan nu verder!

Als autobedrijf verstuurt u klantenquêtes. U wilt immers leren van de ervaringen van uw klanten. Meestal zijn deze enquêtes gebaseerd op de NPS methode, zo krijgt u inzicht op de hoofdlijnen. Maar hoe zien en ervaren uw klanten uw bedrijf nu echt? Wilt u als autobedrijf een objectieve en gedetailleerde inventarisatie van alles waar een klant mee in aanraking komt (de touch points)? CORBO heeft nu een unieke en gedetailleerde scan!

CORBO kijkt met een frisse en kritische klantenblik naar uw autobedrijf!

Werkwijze en resultaat
Met de CORBO klantenbelevingsscan krijgt u inzicht in hoe uw bedrijf gezien en ervaren wordt door de klant. Wij kijken naar punten die u zelf niet meer opvallen (bedrijfsblindheid). Na de scan ontvangt u een rapportage met fotobewijzen van de afwijkingen/verbeteringen die wij constateren. Met minimale kosten en aanpassingen kunt u uw bedrijf naar een hoger niveau van klantentevredenheid tillen.

Aandachtspunten
Tijdens de scan beoordelen wij onder andere de volgende punten:

  • Website en vindbaarheid
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Entree
  • Receptie
  • Wachtruimte
  • Vervangend vervoer
  • Werkplaats
  • Verkoopafdeling
  • Aanname/Afhalen auto

Kosten en tijd
Het tarief voor deze scan inclusief rapportage bedraagt € 520,00 excl. BTW. De scan duurt 2,5 tot 3 uur.

Aanmelden
Aanmelden kan via onderstaand formulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de scan in te plannen.

CORBO scan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam contactpersoon*
Adres*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Scroll naar boven